Upsellen met Coca-Cola
In deze training gaan we ontdekken hoe je gasten kunt stimuleren om bij hun maaltijd te kiezen voor een (grote)...
Volg training 262Royal Bliss: 1 flesje, 3 serves
Wist je dat 15,2% van de gasten bereid is meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje?
Volg training 2.781Omgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Volg training 973Het afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Volg training 500Uitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Volg training 589De bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Volg training 578Het ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Volg training 634Het optimale zomerterras
Tijdens deze training ga je leren hoe je het terras efficiënt kunt opzetten, en hoe je je gasten op een...
Volg training 312Fuze Tea serves
Ontdek Fuze Tea en leer welke serves je ermee kan maken!
Volg training 677Gastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Volg training 1.743Horeca Trends
We nemen je mee in alles wat je kan verwachten in het jaar 2023 in de horeca.
Volg training 410Upsellen met tafelwater
Tafelwater is toch hetzelfde als al het andere water? Daar vergis je je in!
Volg training 485Geen suiker, geweldige smaak
Wist je dat 1 op de 4 gasten altijd suikervrij drinkt én dat de vraag naar smaak blijft groeien?
Volg training 7.135PERFECT SERVES
Deze module neemt je mee in de ‘why and how’ van de perfect serve. Ben jij klaar om een expert...
Volg training 470(Online) menukaarten
Zo word jij een echte kenner op het gebied van (digitale) menukaarten!
Volg training 377Online zichtbaarheid
Maar liefst 75% van de gasten in NL geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze.
Volg training 287Meal delivery
In deze module leer je meer over het starten of uitbreiden van maaltijdbezorging waarmee je je omzet kan verhogen.
Volg training 176Klimaat neutraal bedrijf
Hoe word je een klimaat neutraal bedrijf?
Volg training 198Sociale Hygiëne
Wat doe je als een gast dronken, agressief of gewelddadig wordt? Dat leer je onder andere in de cursus Sociale...
Volg training 653Heritage of soda en stills
Met deze module duiken wij in de wereld en rijke geschiedenis van Soda’s & Stills!
Volg training 207Allergenen
Wat zijn allergenen en waarom het zo belangrijk is om erop te letten!
Volg training 450Algemene kennis eten
Paniek! Wat staat er eigenlijk allemaal op de kaart?
Volg training 403Algemene kennis dranken
Wat is jouw go-to drankje?
Volg training 492Opslag en houdbaarheid
Na ontvangst van de ingrediënten en producten ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Volg training 269Temperatuur beheersing
Door het verhitten en afkoelen van eten kunnen bacteriën zich snel vermenigvuldigen.
Volg training 227De rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Volg training 257Koffie thee & dessert
Tijd voor het after dinner moment!
Volg training 215Debrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Volg training 1.725De kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Volg training 244Dranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Volg training 337De reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Volg training 266Win-win
In deze training komen alle voordelen van upselling en cross selling aan bod. Spoiler alert: iedereen heeft er wat aan!
Volg training 351Upselling
In deze training leer je meer over de kunst van upselling!
Volg training 812Cross selling
Na deze training ben je een pro op het gebied van cross selling!
Volg training 444Up- en cross-selling tips
Daar wil jij toch ook een master in worden?
Volg training 394Bier tappen
Alles over bier tappen, schenken én uitserveren van bier. Leer hier de basics!
Volg training 439Leeg ook waardevol
Verpakkingen heb je voor verschillende doeleinden nodig. Maar hoe zorg je er voor dat dit klimaat bewust is?
Volg training 247This is forward
Wij willen werken aan een gezonde en groenere toekomst!
Volg training 161Do’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Volg training 332Non-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Volg training 344Een goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Volg training 345Communicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Volg training 206Communicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Volg training 210The Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Volg training 1.201