

Upsellen met Coca-Cola
In deze training gaan we ontdekken hoe je gasten kunt stimuleren om bij hun maaltijd te kiezen voor een (grote)...
Meer bekijken



Royal Bliss: 1 flesje, 3 serves
Wist je dat 15,2% van de gasten bereid is meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje?
Meer bekijken


Omgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Meer bekijken


Het afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Meer bekijken


Uitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Meer bekijken


De bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Meer bekijken


Het ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Meer bekijken


Het optimale zomerterras
Tijdens deze training ga je leren hoe je het terras efficiënt kunt opzetten, en hoe je je gasten op een...
Meer bekijken


Fuze Tea serves
Ontdek Fuze Tea en leer welke serves je ermee kan maken!
Meer bekijken


Gastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Meer bekijken


Horeca Trends
We nemen je mee in alles wat je kan verwachten in het jaar 2023 in de horeca.
Meer bekijken


Upsellen met tafelwater
Tafelwater is toch hetzelfde als al het andere water? Daar vergis je je in!
Meer bekijken


Geen suiker, geweldige smaak
Wist je dat 1 op de 4 gasten altijd suikervrij drinkt én dat de vraag naar smaak blijft groeien?
Meer bekijken


PERFECT SERVES
Deze module neemt je mee in de ‘why and how’ van de perfect serve. Ben jij klaar om een expert...
Meer bekijken


(Online) menukaarten
Zo word jij een echte kenner op het gebied van (digitale) menukaarten!
Meer bekijken


Online zichtbaarheid
Maar liefst 75% van de gasten in NL geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze.
Meer bekijken


Meal delivery
In deze module leer je meer over het starten of uitbreiden van maaltijdbezorging waarmee je je omzet kan verhogen.
Meer bekijken



Klimaat neutraal bedrijf
Hoe word je een klimaat neutraal bedrijf?
Meer bekijken



Sociale Hygiëne
Wat doe je als een gast dronken, agressief of gewelddadig wordt? Dat leer je onder andere in de cursus Sociale...
Meer bekijken


Heritage of soda en stills
Met deze module duiken wij in de wereld en rijke geschiedenis van Soda’s & Stills!
Meer bekijken


Allergenen
Wat zijn allergenen en waarom het zo belangrijk is om erop te letten!
Meer bekijken


Algemene kennis eten
Paniek! Wat staat er eigenlijk allemaal op de kaart?
Meer bekijken


Algemene kennis dranken
Wat is jouw go-to drankje?
Meer bekijken




Opslag en houdbaarheid
Na ontvangst van de ingrediënten en producten ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Meer bekijken


Temperatuur beheersing
Door het verhitten en afkoelen van eten kunnen bacteriën zich snel vermenigvuldigen.
Meer bekijken


Schoonmaken
Zou jij op een vieze bar willen leunen? Nee toch?
Meer bekijken


So fresh, so clean
Persoonlijke hygiëne is een must in de horeca.
Meer bekijken


HACCP
Als je geen idee hebt wat HACCP betekent, geen zorgen!
Meer bekijken


De rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Meer bekijken


Koffie thee & dessert
Tijd voor het after dinner moment!
Meer bekijken


Debrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Meer bekijken


De kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Meer bekijken


Dranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Meer bekijken



De reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Meer bekijken



Win-win
In deze training komen alle voordelen van upselling en cross selling aan bod. Spoiler alert: iedereen heeft er wat aan!
Meer bekijken


Upselling
In deze training leer je meer over de kunst van upselling!
Meer bekijken


Cross selling
Na deze training ben je een pro op het gebied van cross selling!
Meer bekijken




Up- en cross-selling tips
Daar wil jij toch ook een master in worden?
Meer bekijken


Bier tappen
Alles over bier tappen, schenken én uitserveren van bier. Leer hier de basics!
Meer bekijken


Leeg ook waardevol
Verpakkingen heb je voor verschillende doeleinden nodig. Maar hoe zorg je er voor dat dit klimaat bewust is?
Meer bekijken


This is forward
Wij willen werken aan een gezonde en groenere toekomst!
Meer bekijken


Do’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Meer bekijken


Non-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Meer bekijken


Een goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Meer bekijken


Communicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Meer bekijken


Communicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Meer bekijken


The Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Meer bekijken
