Omgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Meer bekijkenHet afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Meer bekijkenUitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Meer bekijkenDe bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Meer bekijkenHet ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Meer bekijkenHet optimale zomerterras
Tijdens deze training ga je leren hoe je het terras efficiënt kunt opzetten, en hoe je je gasten op een...
Meer bekijkenRoyal Bliss: new look & better taste
In deze training ontdek jij de wereld van Royal Bliss en de upgrade die het merk heeft doorgemaakt.
Meer bekijkenFuze Tea serves
Ontdek Fuze Tea en leer welke serves je ermee kan maken!
Meer bekijkenGastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Meer bekijkenHoreca Trends
We nemen je mee in alles wat je kan verwachten in het jaar 2023 in de horeca.
Meer bekijkenUpsellen met tafelwater
Tafelwater is toch hetzelfde als al het andere water? Daar vergis je je in!
Meer bekijkenGeen suiker, geweldige smaak
Wist je dat 1 op de 4 gasten altijd suikervrij drinkt én dat de vraag naar smaak blijft groeien?
Meer bekijkenCoca-Cola Zero Sugar Cherry
Flavours en No Sugar dranken worden steeds populairder binnen het frisdrank segment.
Meer bekijkenPERFECT SERVES
Deze module neemt je mee in de ‘why and how’ van de perfect serve. Ben jij klaar om een expert...
Meer bekijken(Online) menukaarten
Zo word jij een echte kenner op het gebied van (digitale) menukaarten!
Meer bekijkenOnline zichtbaarheid
Maar liefst 75% van de gasten in NL geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze.
Meer bekijkenMeal delivery
In deze module leer je meer over het starten of uitbreiden van maaltijdbezorging waarmee je je omzet kan verhogen.
Meer bekijkenKlimaat neutraal bedrijf
Hoe word je een klimaat neutraal bedrijf?
Meer bekijkenSociale Hygiëne
Wat doe je als een gast dronken, agressief of gewelddadig wordt? Dat leer je onder andere in de cursus Sociale...
Meer bekijkenHeritage of soda en stills
Met deze module duiken wij in de wereld en rijke geschiedenis van Soda’s & Stills!
Meer bekijkenAllergenen
Wat zijn allergenen en waarom het zo belangrijk is om erop te letten!
Meer bekijkenAlgemene kennis eten
Paniek! Wat staat er eigenlijk allemaal op de kaart?
Meer bekijkenAlgemene kennis dranken
Wat is jouw go-to drankje?
Meer bekijkenOpslag en houdbaarheid
Na ontvangst van de ingrediënten en producten ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Meer bekijkenTemperatuur beheersing
Door het verhitten en afkoelen van eten kunnen bacteriën zich snel vermenigvuldigen.
Meer bekijkenSchoonmaken
Zou jij op een vieze bar willen leunen? Nee toch?
Meer bekijkenSo fresh, so clean
Persoonlijke hygiëne is een must in de horeca.
Meer bekijkenHACCP
Als je geen idee hebt wat HACCP betekent, geen zorgen!
Meer bekijkenDe rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Meer bekijkenKoffie thee & dessert
Tijd voor het after dinner moment!
Meer bekijkenDebrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Meer bekijkenDe kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Meer bekijkenDranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Meer bekijkenDe reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Meer bekijkenWin-win
In deze training komen alle voordelen van upselling en cross selling aan bod. Spoiler alert: iedereen heeft er wat aan!
Meer bekijkenUpselling
In deze training leer je meer over de kunst van upselling!
Meer bekijkenCross selling
Na deze training ben je een pro op het gebied van cross selling!
Meer bekijkenUp- en cross-selling tips
Daar wil jij toch ook een master in worden?
Meer bekijkenBier tappen
Alles over bier tappen, schenken én uitserveren van bier. Leer hier de basics!
Meer bekijkenLeeg ook waardevol
Verpakkingen heb je voor verschillende doeleinden nodig. Maar hoe zorg je er voor dat dit klimaat bewust is?
Meer bekijkenThis is forward
Wij willen werken aan een gezonde en groenere toekomst!
Meer bekijkenDo’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Meer bekijkenNon-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Meer bekijkenEen goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Meer bekijkenCommunicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Meer bekijkenCommunicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Meer bekijkenThe Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Meer bekijken