

Upsellen met Coca-Cola
In deze training gaan we ontdekken hoe je gasten kunt stimuleren om bij hun maaltijd te kiezen voor een (grote)...
Volg training


Royal Bliss: 1 flesje, 3 serves
Wist je dat 15,2% van de gasten bereid is meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje?
Volg training


Omgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Volg training


Het afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Volg training


Uitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Volg training


De bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Volg training


Het ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Volg training


Het optimale zomerterras
Tijdens deze training ga je leren hoe je het terras efficiënt kunt opzetten, en hoe je je gasten op een...
Volg training

Fuze Tea serves
Ontdek Fuze Tea en leer welke serves je ermee kan maken!
Volg training


Gastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Volg training


Horeca Trends
We nemen je mee in alles wat je kan verwachten in het jaar 2023 in de horeca.
Volg training

Upsellen met tafelwater
Tafelwater is toch hetzelfde als al het andere water? Daar vergis je je in!
Volg training


Geen suiker, geweldige smaak
Wist je dat 1 op de 4 gasten altijd suikervrij drinkt én dat de vraag naar smaak blijft groeien?
Volg training


PERFECT SERVES
Deze module neemt je mee in de ‘why and how’ van de perfect serve. Ben jij klaar om een expert...
Volg training


(Online) menukaarten
Zo word jij een echte kenner op het gebied van (digitale) menukaarten!
Volg training

Online zichtbaarheid
Maar liefst 75% van de gasten in NL geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze.
Volg training

Meal delivery
In deze module leer je meer over het starten of uitbreiden van maaltijdbezorging waarmee je je omzet kan verhogen.
Volg training


Klimaat neutraal bedrijf
Hoe word je een klimaat neutraal bedrijf?
Volg training



Sociale Hygiëne
Wat doe je als een gast dronken, agressief of gewelddadig wordt? Dat leer je onder andere in de cursus Sociale...
Volg training

Heritage of soda en stills
Met deze module duiken wij in de wereld en rijke geschiedenis van Soda’s & Stills!
Volg training


Allergenen
Wat zijn allergenen en waarom het zo belangrijk is om erop te letten!
Volg training


Algemene kennis eten
Paniek! Wat staat er eigenlijk allemaal op de kaart?
Volg training


Algemene kennis dranken
Wat is jouw go-to drankje?
Volg training




Opslag en houdbaarheid
Na ontvangst van de ingrediënten en producten ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Volg training

Temperatuur beheersing
Door het verhitten en afkoelen van eten kunnen bacteriën zich snel vermenigvuldigen.
Volg training




De rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Volg training


Koffie thee & dessert
Tijd voor het after dinner moment!
Volg training


Debrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Volg training


De kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Volg training


Dranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Volg training



De reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Volg training



Win-win
In deze training komen alle voordelen van upselling en cross selling aan bod. Spoiler alert: iedereen heeft er wat aan!
Volg training


Upselling
In deze training leer je meer over de kunst van upselling!
Volg training


Cross selling
Na deze training ben je een pro op het gebied van cross selling!
Volg training




Up- en cross-selling tips
Daar wil jij toch ook een master in worden?
Volg training


Bier tappen
Alles over bier tappen, schenken én uitserveren van bier. Leer hier de basics!
Volg training


Leeg ook waardevol
Verpakkingen heb je voor verschillende doeleinden nodig. Maar hoe zorg je er voor dat dit klimaat bewust is?
Volg training


This is forward
Wij willen werken aan een gezonde en groenere toekomst!
Volg training


Do’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Volg training


Non-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Volg training


Een goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Volg training


Communicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Volg training


Communicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Volg training


The Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Volg training
