

Omgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Meer bekijken


Het afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Meer bekijken


Uitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Meer bekijken


De bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Meer bekijken


Het ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Meer bekijken


Gastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Meer bekijken






De rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Meer bekijken


Debrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Meer bekijken


De kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Meer bekijken


Dranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Meer bekijken


De reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Meer bekijken


Do’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Meer bekijken



Non-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Meer bekijken


Een goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Meer bekijken


Communicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Meer bekijken


Communicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Meer bekijken


The Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Meer bekijken
