Upsellen met Coca-Cola
In deze training gaan we ontdekken hoe je gasten kunt stimuleren om bij hun maaltijd te kiezen voor een (grote)...
Meer bekijken 262 Up & cross selling 🔴 Horeca 5 minutenRoyal Bliss: 1 flesje, 3 serves
Wist je dat 15,2% van de gasten bereid is meer te betalen voor een perfect geserveerd drankje?
Meer bekijken 2.781 ⭐⭐ Productkennis 🔴 Horeca 5 minutenOmgaan met klachten
Is er een keer iets niet naar wens bij de gast? Zo los je dit op!
Meer bekijken 973 ⭐⭐ Gastvrijheid 5 minutenHet afscheid
Na deze training ben jij de master in uitzwaaien.
Meer bekijken 500 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenUitserveren
Er zijn verschillende technieken voor het uitserveren van gerechten en drankjes
Meer bekijken 589 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenDe bestelling
Hoe zit het met jouw skills voor het opnemen van een bestelling?
Meer bekijken 578 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenHet ontvangst
Dat ene moment dat iemand bij jou de drempel overstapt is hét moment waarop jij mag shinen.
Meer bekijken 634 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenHet optimale zomerterras
Tijdens deze training ga je leren hoe je het terras efficiënt kunt opzetten, en hoe je je gasten op een...
Meer bekijken 312 ⭐⭐ Algemeen 🔴 Horeca 5 minutenFuze Tea serves
Ontdek Fuze Tea en leer welke serves je ermee kan maken!
Meer bekijken 677 ⭐⭐⭐ Productkennis 5 minutenGastvrijheid
Zijn jouw gastvrije skills al helemaal on point?
Meer bekijken 1.743 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenHoreca Trends
We nemen je mee in alles wat je kan verwachten in het jaar 2023 in de horeca.
Meer bekijken 410 ⭐⭐⭐ Algemeen 5 minutenUpsellen met tafelwater
Tafelwater is toch hetzelfde als al het andere water? Daar vergis je je in!
Meer bekijken 485 ⭐⭐ Productkennis Up & cross selling 5 minutenGeen suiker, geweldige smaak
Wist je dat 1 op de 4 gasten altijd suikervrij drinkt én dat de vraag naar smaak blijft groeien?
Meer bekijken 7.135 ⭐⭐⭐ Productkennis 10 minutenPERFECT SERVES
Deze module neemt je mee in de ‘why and how’ van de perfect serve. Ben jij klaar om een expert...
Meer bekijken 470 ⭐⭐ Productkennis 5 minuten(Online) menukaarten
Zo word jij een echte kenner op het gebied van (digitale) menukaarten!
Meer bekijken 377 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenOnline zichtbaarheid
Maar liefst 75% van de gasten in NL geeft aan dat social media invloed heeft op hun restaurantkeuze.
Meer bekijken 287 ⭐⭐⭐ Algemeen 10 minutenMeal delivery
In deze module leer je meer over het starten of uitbreiden van maaltijdbezorging waarmee je je omzet kan verhogen.
Meer bekijken 176 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenKlimaat neutraal bedrijf
Hoe word je een klimaat neutraal bedrijf?
Meer bekijken 198 ⭐⭐⭐ Duurzaamheid 5 minutenSociale Hygiëne
Wat doe je als een gast dronken, agressief of gewelddadig wordt? Dat leer je onder andere in de cursus Sociale...
Meer bekijken 653 ⭐⭐⭐ Algemeen 10 minutenHeritage of soda en stills
Met deze module duiken wij in de wereld en rijke geschiedenis van Soda’s & Stills!
Meer bekijken 207 ⭐⭐⭐ Productkennis 5 minutenAllergenen
Wat zijn allergenen en waarom het zo belangrijk is om erop te letten!
Meer bekijken 450 ⭐⭐⭐ Productkennis 5 minutenAlgemene kennis eten
Paniek! Wat staat er eigenlijk allemaal op de kaart?
Meer bekijken 403 ⭐ Algemeen Productkennis 5 minutenAlgemene kennis dranken
Wat is jouw go-to drankje?
Meer bekijken 492 ⭐ Algemeen Productkennis 5 minutenOpslag en houdbaarheid
Na ontvangst van de ingrediënten en producten ligt de verantwoordelijkheid bij jou.
Meer bekijken 269 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenTemperatuur beheersing
Door het verhitten en afkoelen van eten kunnen bacteriën zich snel vermenigvuldigen.
Meer bekijken 227 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenSchoonmaken
Zou jij op een vieze bar willen leunen? Nee toch?
Meer bekijken 298 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenSo fresh, so clean
Persoonlijke hygiëne is een must in de horeca.
Meer bekijken 275 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenHACCP
Als je geen idee hebt wat HACCP betekent, geen zorgen!
Meer bekijken 594 ⭐⭐ Algemeen 5 minutenDe rekening
Je gast gaat jou en je collega’s betalen voor alle zorg.
Meer bekijken 257 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenKoffie thee & dessert
Tijd voor het after dinner moment!
Meer bekijken 215 ⭐ Productkennis 5 minutenDebrasseren
Tijd om je afruim skills uit de kast te toveren!
Meer bekijken 1.725 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenDe kaart
Alleen de kaart afgeven is natuurlijk echt not done. Maar wat dan wel?
Meer bekijken 244 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenDranken serveren
Heb jij de skills om dranken te serveren als een pro?
Meer bekijken 337 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenDe reservering
Jij staat er klaar voor om de juiste informatie tot in de puntjes te noteren.
Meer bekijken 266 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenWin-win
In deze training komen alle voordelen van upselling en cross selling aan bod. Spoiler alert: iedereen heeft er wat aan!
Meer bekijken 351 ⭐⭐ Up & cross selling 5 minutenUpselling
In deze training leer je meer over de kunst van upselling!
Meer bekijken 812 ⭐⭐ Up & cross selling 5 minutenCross selling
Na deze training ben je een pro op het gebied van cross selling!
Meer bekijken 444 ⭐⭐ Up & cross selling 5 minutenUp- en cross-selling tips
Daar wil jij toch ook een master in worden?
Meer bekijken 394 ⭐⭐ Up & cross selling 5 minutenBier tappen
Alles over bier tappen, schenken én uitserveren van bier. Leer hier de basics!
Meer bekijken 439 ⭐⭐⭐ Productkennis 5 minutenLeeg ook waardevol
Verpakkingen heb je voor verschillende doeleinden nodig. Maar hoe zorg je er voor dat dit klimaat bewust is?
Meer bekijken 247 ⭐⭐⭐ Duurzaamheid 5 minutenThis is forward
Wij willen werken aan een gezonde en groenere toekomst!
Meer bekijken 161 ⭐⭐⭐ Duurzaamheid 5 minutenDo’s & don’ts
Als gasten happy zijn met de service, komen ze sneller terug.
Meer bekijken 332 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenNon-verbaal
Ook al zeg je niets, je doet het toch! Communicatie gaat non-stop door.
Meer bekijken 344 ⭐⭐ Gastvrijheid 5 minutenEen goed gesprek
Ben jij ook zo’n fan van LSD? Nee, niet de drug!
Meer bekijken 345 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenCommunicatiemodel
In het uitwisselen van informatie spelen vijf zaken een grote rol.
Meer bekijken 206 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenCommunicatie
Klachten kunnen voorkomen worden door goed te communiceren met je gasten. Door deze simpele tips & tricks voorkom jij misverstanden.
Meer bekijken 210 ⭐ Gastvrijheid 5 minutenThe Basics
Laat zien dat jij hét visitekaartje bent van de zaak waar je voor werkt!
Meer bekijken 1.201 ⭐ Gastvrijheid 5 minuten